Eğitim Listesi


EĞİTİM ADI

AMACI

SÜRE

SINAÎ HAKLAR EĞİTİMİ

Kuruluşların mal, hizmet, tasarım ve buluşlarının korunmasına yönelik başvuru,tescil,süreçler ve genel bilgi,korunması ve rekabette öne çıkması için bilgi edinmek amaçlı MARKA - PATENT - TASARIM  konularının eğitimini kapsar.

3 Saat

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ EĞİTİMİ
( SÜREÇ YÖNETİMİ)

Kuruluşların yönetim ve üretiminin uluslararası standartlara göre biçimlendirilmesini sağlamak.

3 Saat

ISO 9001:2015
İÇ TETKİK EĞİTİMİ

Kuruluşların yönetim ve üretiminin uluslararası standartlara göre biçimlendirilmesini sağlamak için gerekli iç tetkikçilerin yetiştirilmesi.

3 Saat

ISO 9001:2015
VERSİYONU EĞİTİMİ

ISO 9001:2015 standardının yayınlanmasından  sonra, ISO 9001:2008 standardına göre yayınlanmış belgeler geçerliliğini yitirecektir. 
Bu dönem boyunca ISO 9001:2008 standardına göre belgeli kuruluşlarla ISO 9001:2015 standardına göre belgeli kuruluşların statüsü aynı olacaktır.

3 Saat

17020, 17021, 17025, 17065
AKREDİTASYON EĞİTİMİ

Muayene, Sistem, Kalibrasyon, Ürün Belgelendirme hizmetlerinin verildiği kuruluşlarda oluşa bilecek ölçüm belirsizliklerine ve akreditasyon çalışmaları hakkında genel bilgiler vermektedir.

1 GÜN

ISO 14001
ÇEVRE YÖNETİMİ SİSTEMİ EĞİTİMİ

İşletmelerin çevreye verdikleri veya verebilecekleri zararların sistematik bir şekilde azaltılması ve mümkün ise ortadan kaldırılabilmesi için geliştirilen yönetim sisteminin eğitimini kapsar.

3 Saat

ISO 45001
OHSAS İSG EĞİTİMİ

İşletmelerde karşılaşılan en önemli insan kaynakları sorunlarından biri, çalışanların emniyetli ve sağlıklı bir çalışma ortamına sahip olmamalarıdır. İşletmelerin daha iyi rekabet koşullarına ulaşabilmesi için çalışanların iş sağlığı ve güvenliği konusunda planlı ve sistemli çalışmaları ve yürütmeleri sağlar.

3 Saat

ISO 22000
GIDA GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ

ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi; 
Dünya çapında güvenli gıda üretim zinciri oluşturmak amacıyla oluşturulmuş 
uluslar arası bir standardın eğitimini kapsar.

3 Saat

ISO 16949
OTOMOTİV 
YÖNETİM SİSTEMİ

ISO/TS 16949 Otomotiv endüstri tedarikçilerinin uyumuyla oluşturulmuş bir standarttır.

4 Saat

KALİTE ÇEMBERLERİ

Kuruluşların yönetiminde çalışanlar arasında sürekli iyileştirmeyi amaçlayan gönüllü çalışanlar topluluğunu hedefler.

3 Saat

İŞYERİNDE RİSKLER

Kuruluşların potansiyel risklerini belirlemek ve olabilecek zararları en aza indirmek.

3 Saat

İLKYARDIM EĞİTİMİ

İş yerlerinde çalışanlara pratik bilgiler ve hayat kurtaran ilk yardım konularını içerir.

3 Saat

LİDERLİK

Tepe noktasındaki yöneticilerin gelişimine katkıda bulunmak.

3 Saat

ZAMAN YÖNETİMİ

Zamanı planlı ve akılcı kullanarak daha verimli sonuçlar elde etmek.

3 Saat

STRES YÖNETİMİ

Stres kaynağının tespit edilmesi ve doğru algılanması ile etkinin daha da azaltılması.

3 Saat

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Müşterilerimizi elde tutmak ve sadık müşteri oluşturmak.

3 Saat

DUYGUSAL ZEKA

Zeka ikiye ayrılmıştır
IQ ve EQ duygusal zeka ikisinin karma hale gelmesidir. Duygusal tutarlılık

3 Saat

PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ

Ürün veya hizmetin istenilen kalitede sunulmasını engelleyen olayların tespit edilerek ortadan kaldırılması

3 Saat

DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ

Görevi nedeniyle dış ticaret işlemini bilmek zorunda olan, ancak fiilen işlem yapma sansı bulunmayan kişilere, teorik olarak anlatılan konuların, gerçek işlem ortamında nasıl yapıldığını ve hangi noktalara dikkat edilmesi gerektiğini sağlayan bir eğitimdir.

3 Saat

SATIŞ-PAZARLAMA EĞİTİMİ

Piyasa yaklaşımı ile pazarlamanın tanımı, unsurları, uygulanması ve sonuçları ile satış arttırmak.

3 Saat

ÇAPRAZ TİCARET

Mevcut veya olabilecek ekonomi ve iş topluluklarıyla ticari ilişkileri arttırmak.

3 Saat

TAKIM-EKİP OLMA

Kurumların başarıyı yakalaması ve hızla artan rekabet ortamında hedeflerine ulaşması amacıyla güçlü bir takım çalışmasını gerçekleştirmek.

3 Saat

MOTİVASYON

İş yaşamını daha iyi çalışılır ve daha iyi yaşanılır hale getirebilmek.

3 Saat

KRİZ YÖNETİMİ

Tüm dünyayı etkisi altına alan global krizin etkisini en az hasarla nasıl atlata bilir, hatta bu krizi fırsata dönüştürebilirim.

3 Saat

ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ

İşletmelerde rastlanılan en önemli sıkıntılardan bir tanesi de etkili olmayan iletişim ve sorunlarıdır. Bunları yerinde tespit etmek ve çözmeyi amaçlayan bir eğitimdir.

3 Saat