EĞİTİM ADI |
AMACI |
SÜRE |
SINAÎ HAKLAR EĞİTİMİ |
Kuruluşların mal, hizmet, tasarım ve buluşlarının korunmasına yönelik başvuru,tescil,süreçler ve genel bilgi,korunması ve rekabette öne çıkması için bilgi edinmek amaçlı MARKA - PATENT - TASARIM konularının eğitimini kapsar. |
3 Saat |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ EĞİTİMİ |
Kuruluşların yönetim ve üretiminin uluslararası standartlara göre biçimlendirilmesini sağlamak. |
3 Saat |
ISO 9001:2015 |
Kuruluşların yönetim ve üretiminin uluslararası standartlara göre biçimlendirilmesini sağlamak için gerekli iç tetkikçilerin yetiştirilmesi. |
3 Saat |
ISO 9001:2015 |
ISO 9001:2015 standardının yayınlanmasından sonra, ISO 9001:2008 standardına göre yayınlanmış belgeler geçerliliğini yitirecektir. |
3 Saat |
17020, 17021, 17025, 17065 |
Muayene, Sistem, Kalibrasyon, Ürün Belgelendirme hizmetlerinin verildiği kuruluşlarda oluşa bilecek ölçüm belirsizliklerine ve akreditasyon çalışmaları hakkında genel bilgiler vermektedir. |
1 GÜN |
ISO 14001 |
İşletmelerin çevreye verdikleri veya verebilecekleri zararların sistematik bir şekilde azaltılması ve mümkün ise ortadan kaldırılabilmesi için geliştirilen yönetim sisteminin eğitimini kapsar. |
3 Saat |
ISO 45001 |
İşletmelerde karşılaşılan en önemli insan kaynakları sorunlarından biri, çalışanların emniyetli ve sağlıklı bir çalışma ortamına sahip olmamalarıdır. İşletmelerin daha iyi rekabet koşullarına ulaşabilmesi için çalışanların iş sağlığı ve güvenliği konusunda planlı ve sistemli çalışmaları ve yürütmeleri sağlar. |
3 Saat |
ISO 22000 |
ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi; |
3 Saat |
ISO 16949 |
ISO/TS 16949 Otomotiv endüstri tedarikçilerinin uyumuyla oluşturulmuş bir standarttır. |
4 Saat |
KALİTE ÇEMBERLERİ |
Kuruluşların yönetiminde çalışanlar arasında sürekli iyileştirmeyi amaçlayan gönüllü çalışanlar topluluğunu hedefler. |
3 Saat |
İŞYERİNDE RİSKLER |
Kuruluşların potansiyel risklerini belirlemek ve olabilecek zararları en aza indirmek. |
3 Saat |
İLKYARDIM EĞİTİMİ |
İş yerlerinde çalışanlara pratik bilgiler ve hayat kurtaran ilk yardım konularını içerir. |
3 Saat |
LİDERLİK |
Tepe noktasındaki yöneticilerin gelişimine katkıda bulunmak. |
3 Saat |
ZAMAN YÖNETİMİ |
Zamanı planlı ve akılcı kullanarak daha verimli sonuçlar elde etmek. |
3 Saat |
STRES YÖNETİMİ |
Stres kaynağının tespit edilmesi ve doğru algılanması ile etkinin daha da azaltılması. |
3 Saat |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ |
Müşterilerimizi elde tutmak ve sadık müşteri oluşturmak. |
3 Saat |
DUYGUSAL ZEKA |
Zeka ikiye ayrılmıştır |
3 Saat |
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ |
Ürün veya hizmetin istenilen kalitede sunulmasını engelleyen olayların tespit edilerek ortadan kaldırılması |
3 Saat |
DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ |
Görevi nedeniyle dış ticaret işlemini bilmek zorunda olan, ancak fiilen işlem yapma sansı bulunmayan kişilere, teorik olarak anlatılan konuların, gerçek işlem ortamında nasıl yapıldığını ve hangi noktalara dikkat edilmesi gerektiğini sağlayan bir eğitimdir. |
3 Saat |
SATIŞ-PAZARLAMA EĞİTİMİ |
Piyasa yaklaşımı ile pazarlamanın tanımı, unsurları, uygulanması ve sonuçları ile satış arttırmak. |
3 Saat |
ÇAPRAZ TİCARET |
Mevcut veya olabilecek ekonomi ve iş topluluklarıyla ticari ilişkileri arttırmak. |
3 Saat |
TAKIM-EKİP OLMA |
Kurumların başarıyı yakalaması ve hızla artan rekabet ortamında hedeflerine ulaşması amacıyla güçlü bir takım çalışmasını gerçekleştirmek. |
3 Saat |
MOTİVASYON |
İş yaşamını daha iyi çalışılır ve daha iyi yaşanılır hale getirebilmek. |
3 Saat |
KRİZ YÖNETİMİ |
Tüm dünyayı etkisi altına alan global krizin etkisini en az hasarla nasıl atlata bilir, hatta bu krizi fırsata dönüştürebilirim. |
3 Saat |
ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ |
İşletmelerde rastlanılan en önemli sıkıntılardan bir tanesi de etkili olmayan iletişim ve sorunlarıdır. Bunları yerinde tespit etmek ve çözmeyi amaçlayan bir eğitimdir. |
3 Saat |